Kakor och vänner

Böglyxhustru deluxe.
Jag ligger hemma med mitt skadade knä och bara skickar sms eller ringer min pojkvän under dagarna om vad jag vill ha hem. När han väl är hemma får han göra mat åt mig. Och tycker jag att det är stökigt så städar han. Klagar jag på att jag känner mig ensam får han lov att komma hit och krama mig.
Härligt man kan ha det va? Borde nog inte vänja mig vid det dock, får återgå till mina sysslor när knät är bättre.
(Och helt ärligt talat så tycker jag att min matlagning är mycket bättre så jag längar faktiskt till det, haha).

Just nu sitter jag och smockar i mig kakor. Bland köpta kakor är faktiskt Ballerina Kladdkaka en av mian favoriter. det tar emot att erkänna det men jag har under dagen ätit två paket, och är inne på mitt tredje :/
MEN JAG ÄR SPINKIG ("Inte länge till", kommenterade Alex tidigare idag). Jag kan behöva lite underhudsfett så jag inte fryser ihäl nu när vi går mot kallare tider igen. Usch, höst och vinter är inte riktigt min grej.


Because I'm worth it... >_>;


Tror jag ska återgå till mina kakor och spel, det är en rätt så trevlig kombination :) Men ska nog försöka gå och lägga mig tidigt, min barndoms kompis Lisa kommer och hälsar på mig imorgon! Vi har inte setts på många år så det ska bli kul att träffa henne igen, speciellt eftersom hon alltid var där under de tuffaste perioderna under mina tonår. Kan helt ärligt säga att jag skulle vara död idag om jag inte hade känt, så jag är henne evigt tacksam <3


Ha det bra gott folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0