Heting

Den som inte håller med om att Gerard Butler är snygg måste det nästan vara något fel på. Enligt mig så är han helt gudomlig! Om det är en skådis som alltid får mig att nästan tappa hakan av snygghet så är det just Gerry.

Så. Jäkla. Snygg.

Ja, jag har pojkvän. Han är också jävligt snygg. Men jag får väl tycka att flera är snygga för det? Han bara skrattar åt mig när jag sitter och ser på film med Gerry. Eller suckar. Såg precis på den underbara filmen P.S. I love you och har både skrattat, grinat och drägglat under filmens gång. Älskar filmen av hela mitt hjärta.
Egentligen var jag helt bestämd på att lägga upp en bild från den "sexiga" dansen han gör i filmen, eller ett klipp. Men det jag hittade på youtube gick såklart inte att bädda in i ett blogginlägg, fan då.

I vilket fall som helst så tycker jag om Gerard Butler, om ni inte hade fattat det.
Om jag inte hade varit ihop med Alex, och Gerard Butler var gay så skulle jag lugnt ha satsat.
Han må snart bli 41 (13 november!!), och jag är 23... men vafan. Snygg som fan är han, det måste ni väl i alla fall hålla med mig om?

Jag har en känsla av att Alex kommer tröttna på mitt tjat om min käre Gerry. Men det får han leva med, och han vet att han själv är mannen i mitt liv, så han har inte direkt något att oroa sig för... eller? ;)

 

Ni ser vad lustigt. Jag har inte uppdaterat på över en månad och när det väl kommer en så berättar jag inte alls om vad som hänt sen senast, nej då jag sitter och får mentala orgasmer av att kolla på Gerard Butler. Jag får nog ta en ordentlig uppdatering om mitt liv någon dag. Fast jag är mitt i en flytt just nu! Så det kanske tar någon vecka.

Gerard Butler, hot or not?
Du skulle bara våga säga nej din jävel!


Kommentarer
Postat av: Svorskan

Jag ser sällan på film och jag har svårt för att bedöma om jag tycker någon är attraktiv enbart utifrån bild. Jag måste liksom se människan in action, men jag tror nog jag skulle kunna tycka han här är... :D

2010-11-04 @ 07:18:21
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0