Vad jag älskar

▫ Mina faghags ♥ ▫
▫ Mat ▫
▫ Att gå i regnet ▫
▫ Kramar/mysa ▫
▫ Att skratta ▫
▫ Vara ute med vänner ▫
▫ Havet ▫
▫ Choklad ▫
▫ Sex ▫
▫ Att läsa en riktigt bra bok ▫
▫ Film-maraton ▫


Men allra mest så älskar jag min Alex
Tack för att du står ut med mig, mina små nervsammanbrott och mitt trassliga förflutna.
Jag verkligen hatar mitt förflutna... men eftersom all skit jag gick igenom ledde till att jag träffade dig så var det värt det. Och det säger en hel del.

Finns rätt så mycket saker jag älskar. Det känns bra att känna mer kärlek än hat för stunden.

Nej god natt på er alla. Ska gå och se på någon film med Alex... det vill säga jag kommer se på film och Alex somnar nog efter typ 10 minuter. Som vanligt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0