Shame on me

För att jag inte har bloggat något på typ en vecka eller så.
Men jag har vart sjuk i flera dagar och känt mig riktigt utslagen. Vet inte vad för fel det var men det började med att jag och golvet bekantade oss med varandra lite extra i måndags. Yes, jag svimmade. Vet inte riktigt hur länge jag låg på köksgolvet men vaknade till av att Alex var i något slags panikläge och försökte skaka liv i mig... och det fungerade ju dessutom.
Så jag var inte på jobbet under förra veckan eftersom jag mådde pissigt och kände mig helt slut i kroppen. Kunde knappt ta mig fram i lägenheten för jag var så skakig på benen. Men nu har jag mått bra ett par dagar! Och dessutom har jag semester. YES!
Vet inte om jag känner för semester utanför stan längre dock. Jag må vara frisk nu men känner mig fortfarande lite tröttare än vanligt. Och Alex är som en jäkla hönsmamma; han tvingar mig att dricka mer än nödvändigt och ska ständigt se om jag har feber.
Men, men... ska inte klaga. Man blir ju lagom bortskämd när man är sjuk!

Nu är det dags för en lite halv-romantisk middag för att fira vår tillfälliga frihet från jobben!
Självklart är det Alex som lagar maten. Jag må kunna laga mat men han är mycket duktigare, haha.

Får se när det blir en ny uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0