Segare än sega råttor

Inte för att sega råttor egentligen är så sega. Varför kallar man dem det, borde det inte finnas något bättre namn? I och för sig så borde jag inte ens bry mig då jag inte gillar sega råttor. Hm, nu har jag något att funderar på, haha.

Slutade med att jag typ inte sov något alls under natten, satt och smockade i mig choklad och såg på filmer. Och nu är jag helt utslagen, och så är det varmt och luften känns äcklig.
Funderar på att gå och lägga mig, mår inte så bra av att vara både trött och varm. Speciellt i och med att jag ska jobba imorgon. VILL INTE. Men snaaaaart semester, woho! Jag vill dra iväg någonstans, typ till havet. Det skulle vara riktigt härligt och så kan jag kasta maneter på Alex :D
Hoppas att vi kan komma iväg någonstans i alla fall, inte kul att bara sitta hemma. Jag får väl kompromissa fram något med Alex. Typ "Du lär ju inte få någon slags intimitet av mig på en månad om vi inte åker iväg... så du vet". Ok, det där var inte riktigt en kompromiss, snarare ett hot. Men det fungerar nog fint >:D

Ska ta tag i honom nu, sen försöka sova.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0