Här händer det grejer!

Eller rättare sagt en våning över mig. Det är ju kul att någon har roligt i sängen just nu, nästan så man skulle kunna tro att de rasar ner till våran lägenhet snart haha.
Men fy fan vad lyhört det är här egentligen, när man själv hör så mycket från sina grannar så börjar man tänka efter hur mycket de hör av oss...?
Och då menar jag inte bara i sängen, gud nej! Det skäms jag inte direkt över. Jag har sex, varför förneka det? ;D
Jag är lite mer orolig över mitt sjungande när jag är ensam hemma. Jag brukar gå omkring och sjunga högt som tusan här i lägenheten, och jag sjunger inte direkt bra kan jag intyga. Nej fy, tanken på att grannarna hör varje falsk ton jag tar får mig nästan att rysa.

Det blir nog att dra ner på sjungandet. Innan grannarna skickar polisen hem till mig och jag får böter för att jag stör grannskapet eller något sånt.

Och jag ska försöka komma med något vettigt att skriva imorgon, vet inte riktigt vad dock :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0