Inte min idealiska start på dagen...

Min pojkvän går i sömnen, jag har vetat det sen vi började dela lägenhet... och det var ett bra tag sen nu.
Men jag förväntade mig aldrig att vakna till av att min pojkvän sitter och häller FILMJÖLK i SÄNGEN. Mysigt, eller hur? Jag är visserligen glad att han inte fick för sig att hälla på just mig. Kan se rubrikerna på löpsedlarna "23 årig man dränkt i filmjölk, pojkvänen misstänkt". Härligt.
Klockan 4 fick jag alltså hoppa upp ur sängen, ta filen ifrån Alex och sen börja bädda om i och med att det var fil på lite allt möjligt. Inklusiv Alex, den idioten. Han vaknade i alla fall till liv när jag höll på och undrade varför jag bäddade om. Jag svarade inte ens utan glodde bara på honom och sa åt honom att duscha av sig. För fan heller att jag delar säng med någon som luktar sur filmjölk.

Och så fick jag ingen fil till frukost. Skit också.

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Haha det måste vara det roligaste jag läst på länge.



Hur lyckas man? :D Haha, åh!

2010-07-17 @ 13:43:22
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0