Svenska bögar

Jag måste ha något synfel.
Jag menar, när man går in på blogg.se så står det ju i titeln Blogg.se - Svenska bloggar. Hur jag nu fick det till svenska bögar är en bra fråga.

För övrigt så har jag nu vart hemma i ett par dagar. Faktiskt rätt så skönt att vara tillbaka i sina rutiner igen... även om det var riktigt skönt med semester, och att umgås med Alex och hans familj. Men att få jobba igen är inte så illa. Det tragiska är att jag har vart hemma från jobbet idag för jag är sjuk. Det är just min tur att få en dunderförkylning efter bara två dagar på jobbet.
Fan för mitt dåliga imunförsvar säger jag då bara!

Nu ska denna svenska bög gå och laga mat. Man får ju passa på att äta gott innan smaklökarna påverkas av förkylningen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0